The key design issue has been to strike a right balance between pedestrians, bikes and cars. According to the Municipal Director General, "Our idea is for vehicles to park underground and for pedestrians and bicyclists to be on the ground. It's the right thing, especially in a city as densely populated as Tel Aviv."
נוף אורבני חדש עבור הולכי רגל, אופניים, מכוניות תל אביב נעלם הצורך לא נתיב אופניים אחת עשרה שנים לפני, 100 ק מ של מסלולים היום ונתיבים של האופניים. 38% מתושבי תל אביב הבעלים של אופניים. העיר החלה תוכנית השכרת אופניים באביב האחרון, דבר שהיה מוצלח מאוד. התוכנית מתכננת להוסיף 50 תחנות חדשות ואופניים נוסף 500 שנה זו. בעיית עיצוב מרכזיים היה להכות איזון נכון בין הולכי רגל, אופניים ומכוניות. לדברי העירוני הכללי, "הרעיון שלנו הוא עבור כלי רכב תת קרקעי של הפארק, הולכי רגל, הקש על הקרקע. זהו המעשה הנכון, במיוחד בעיר מאוכלסת בצפיפות כמו כמו תל-אביב."
Video on Tel Aviv's Bike Share Program:
Reference: Lior, Ilan, Coming to Tel Aviv? Better bring your bicycle, January 6, 2012
Related Posts:
No comments:
Post a Comment